Wednesday, October 14, 2020

جس کی کرسی کو عرش پر قرار ہے

 Jul 24

 

جس کی کُرسی عرش پر قرار ہے

وہ میرے ساتھ چلا ندی پار ہے

ندی میں عشق کا رنگ دیکھا

مقتول عشق ندی کنارے بہتا پایا

سُرخی نے لالیاں ندی اچ نیراں

سرخی اُتے نور، نور نال چلی جاندا اے

 سرخی اندر وی ! سرخی باہر وی اے

 ہستی اچ ہستی نے ہستی لبی اے

آئنہ جیوں آئنے دے اچ رلیا اے !

آئنے   تے نور دا ناں لکھیا اے

 سرخی نے پالیا سرخی چولا  اے!

میں لبدی پھراں کتھے گیا چولا!

یار نے رقص آئنہ وچ ویکھیا اے

 جیویں ندی اچ ندی ملدی پئی اے !

میرا رنگ روپ اُڈیا 

لالی نے  کیتا  مست حال

دل اچوں آری ہوگئی آرپار

بسمل وانگوں تڑپدی پیئ آں

اُوس نے ویکھ ٹھردی پئیی آں

یار حدوں حدی قریب ہویا اے 

اودھی خشبو دی سنیاں واجاں ایں

اللہ ھو ! اللہ ھو ! اللہ ھو !

ھو دی گلاں کریاں ہن  کیہ کیہ  میں

ھو نے کردی انگ انگ اچ سج دھج

نچاں ''الف '' تے ''میم'' دے سنگ

''م'' دی ہستی ویکھاں گی الف دے نال

اس کی آنکھوں سے جہاں دیکھا  میں نے 

کیا بتاؤں میں کہ کیا ہے میرے دل کا حال

وصل کے شیریں شربت کا  جام مل گیا ہے

وصل دی بوٹی مشک و عنبر وانگوں

کیہ دساں کیہ اے ہن میرا حال 

الف دی مستی لکی اے میری ہستی اچ

مٹڈے جاندے  نیں ہن ہستی دے زنگ

بارش چھم چھم کریندی جاندی اے

وصل دی گلاں کریندی جاندی اے

بارش میں بھیگی بارش بنتی گئی 

بارش نال بادل دا بسیرا

چھاندا جاندا اے ہنیرا

اندر سویرا تے بار ہنیرا

مینوں بار کج نظر نہ آوے

ایڈھے اچ میں ڈبدی جاندی آں

جیویں رت ہنیرا لاندی جاندی اے

رشنائی اندر چھاندی جاندی اے 

ایس رشنائی نے مینوں کیتا بے رنگ

رشنائی نوں رشنائی لکھواندی پئی اے

عشق دی رشنائی وڈی نورانی اے

لکھدی پئی میں ایس دی کہانیاں

ھو ! ھو ! ھو! ھو !

حق ھو ! حق ھو ! حق ھو