زندگی حقیقت میں بھاگ رہی ہے اور ہم حقیقت سے دور بھاگ رہے .... زندگی دو مدار پر گردش رواں رکھتی ہے ....فنا اور بقا ...بچہ پیدا ہوا ...زندگی ملی اور پھر فنا ہوگیا بوڑھا ہوتے ...قبر تک جاتے .... اب جو فنائیت مادی جسم کی موت سے ملے، وہ تو کچھ معانی نہ رکھتی ہے ...اس لیے جو انسان اس کی محبت میں موت سے پہلے فنا ہوجاتا ہے ...اسکو اس دنیا سے جانے کے ابدیت مل جاتی ..اسکا ذکر بلند ہوجاتا ...اللہ فرماتا ہے
ورفعنا لک ذکرک ....
اب جس کا ذکر اللہ بلند کرے تو وہ شخص کیا ہوگا ...درحقیقت یہ کرم ہے جب صدر چاک ہوتا ہے ...اللہ فرماتا ہے
الم نشرح لک صدرک .... ووضعنا انک وزرک ...
تو اس پر رحمتوں کا نزول ہوجاتا ہے .... علم مل جاتا ہے ..یہ علم کیسے ملتا ہے ...؟
قران پاک میں رب فرماتا ہے
یا یھا المزمل ....
وہ نور جو چھپا ہے، وہ نور جس نے اک تجلی سہی اور گم ہوگیا ...جسے ہوش نہ رہا ... جس پر ڈر غالب آگیا یعنی رب سچے کا رعب بیٹھ گیا .....
اس نور سے رب مخاطب کرتے کہتا ہے ...
اے میرے مزمل ....
پوچھا رب سے، مالک کیا احکامات؟
قم الیل الا قلیلا ...
قیام کر رات کو مگر قلیل ....
مالک قیام کیوں کروں؟
ورتل القران ترتیلا ..
.
قران پاک پڑھنے کے لیے،مگر اسطرح کے ترتیل سے ...
مالک سے پوچھا قران سمجھ سے مشکل ...امی ہوں ... مگر طلبگار ہوں ...
مالک نے کہا ....
مطلب ہم سمجھائیں گے، نیت دل پہ قائم رہ .... اسطرح کہ تو ذمہ داری کے قابل ہوجائے ..
..
انا سنلقی قول ثقیلا ....
یعنی عنقریب تم پر اسکے معانی مفاہیم سب کھلتے جائیں گے ... مگر انسان کہ نادان ....
لو انزلنا ھذا القران الی جبل الرئیتہ خاشعا متصدعا من خشیتہ اللہ
اگر یہ قران کسی پہاڑ پہ نازل فرماتے تؤ خوف سے دبا جاتا ... پھٹا جاتا ...
مرتے ہیں ہم لوگ اور لفظ کھوجتے ہم لوگ ...یہ قران نازل ہوتا ہے اور اگر قران پہاڑ پہ نازل ہوتا تو پہاڑ روئی روئ ہوجاتا مگر انسان کے دل پہ قران نازل ہوتا اور انسان غور نہیں کرتا
انسان دیکھتا نہیں کہ اسکو کیسے پیدا کیا گیا؟ اسکی قدر متعین کی گئی ...اسکو احسن التقویم و اسفل سافلین کا اختیار دیا گیا اور خالق نے قسم کھائی "تین "کی اور زیتون کی ...یہ انسان جو اپنے اصل کی جانب آتا نہیں
انسان کا اصل تو وہ دور ہے یاد کرنا ...جس کو یاد کرنے کے لیے قران پاک نازل ہوا ...او غافل! او نادان ...ذرا دیکھ ...دیکھ لفظ کے ہیر پھیر کچھ نہیں ...اسکی تلاوت ٹھہر ٹھہر کے کرنا لازم
جب انسان بھاری ذمہ داری سے عہدہ بھرا ہوجاتا تو خالق فرماتا ہے ....
وہ ذات بندے کو عرفان کی جانب لیجاتی ہے ...
سبحان الذی اسرہ بعبدی لیل من المسجد الحرام الی مسجد الاقصی الذی ....
یہی معراج حقیقت ہے ...
اے غافل ..اٹھ ..کپڑے جھاڑ ... اور نیت دل سے وضو کر ...نیت حضور کی طلب رکھ ....تیرا رب تجھے پکارتا ہے اور تو اٹھتا ہی نہیں رات کے پہر ..جس پہر خالق اور بندے کے رازو نیاز ہوتے